تازه ترین تولیدات ادبی و هنری با موضوع روحانیت گیلان در دفاع مقدس رونمایی می شود

تازه ترین تولیدات ادبی و هنری با موضوع روحانیت گیلان در دفاع مقدس با حضور آیت الله «رمضانی» نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری چهارشنبه (۱۲ مرداد) در رشت رونمایی می شوند.

حجت الاسلام «میثم زحمتکش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آیین رونمایی از تازه ترین تولیدات ادبی و هنری با موضوع روحانیت گیلان در دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم سه عنوان کتاب چاپی و دو عنوان کتاب صوتی رونمایی می شود.

مدیر نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گیلان افزود: کتاب «از عطش تا عطش» به نویسندگی سحر خوش گفتار، «از باغهای سبز چای تا شط علی» از معصومه سعیدی و چاپ دوم کتاب«نگاهم در جاده جا ماند» نوشته مریم میرزایی هستند که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منتشر و رونمایی می شوند.

زحمتکش تصریح کرد: این کتاب ها خاطراتی از روحانی شهید مفقودالجسد«طاهر رمضان نیا»، خاطرات و زندگی طلبه شهید «محمدعلی اصغری» و رزمنده «ابوالقاسم عباس پزانی» می باشند که توسط نویسندگان به رشته تحریر در آمده است.

وی بیان کرد: کتاب های صوتی از دو کتاب «از عطش تا عطش» و «نگاهم در جاده جا مانده است» آماده شده که خوانش این کتاب های صوتی را «سارا جوادی» انجام داده است.

زحمتکش، سخنران ویژه این مراسم را آیت الله «رضا رمضانی گیلانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دانست و اضافه کرد: این مراسم روز چهارشنبه( ۱۲ مرداد)، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان واقع در سلیمانداراب رشت برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این مراسم از نقاشی پرتره سیاه قلم روحانی شهید «محمدعلی اصغری» که اثر نازنین زرگری و در سایز ۵۰ در ۷۰ است، رونمایی می شود.

کد خبر 1201288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha