کودک ماسالی برگزیده مهرواره «سوگواژه‌های آسمانی» شد

عربان گفت: «شیوا کاظمی» عضو فعال ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال، برگزیده سوگواره « سوگواژه‌های آسمانی » شد.

«تکتم عربان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: «شیوا کاظمی» عضو فعال ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال، برگزیده مهرواره «سوگواژه‌های آسمانی» شد.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال با بیان اینکه دختر پرتلاش کانون ماسال موفق شد با داستان کوتاه خود برگزیده استانی شود افزود: برگزیدگان در بخش‌های داستان و شعر از استان‌های گیلان و اردبیل بودند.

 

وی گفت: این مهرواره به منظور آشنایی افزون‌تر گودکان و نوجوانان با فرهنگ و ادبیات دینی و عاشورایی، افزایش آگاهی‌های انانا نسبت به قالب‌های مختلف شعر و داستان و شناسایی استعدادهای ادبی آینده‌سازان برگزار شد.

 

عربان با بیان اینکه همچنین شیوا کاظمی به تازگی عنوان برگزیده بخش‌داستان‌نویسی دومین مهرواره کشوری طنز«یک وعده ‌لبخند» را ازآنِ خود‌کرد تصریح کرد: وی نیز در جمع برگزیدگان گروه سنی نونگاه (۱۲+)  بخش داستان‌نویسی این مهرواره کشوری جای‌گرفت.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال خاطرنشان کرد: شیوا کاظمی از اعضای فعال و کتاب‌خوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماسال محسوب‌می‌شود و طی 5 سال گذشته با شرکت در کارگاه‌های مختلف این کانون  و هدایت‌های «پروانه عاشری» مربی ادبی این مجموعه فرهنگی، روند رو به رشدی را تجربه‌کرده است.

 

 

کد خبر 1201301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha