اثر هنری « باز این چه شورش...» در فضای مجازی رونمایی شد

همزمان با آغاز ماه عزای حسینی اثر جدید هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «باز این چه شورش است...» در فضای مجازی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با آغاز ماه عزای حسینی اثر جدید «سعید بوجار» هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «باز این چه شورش است...» در فضای مجازی رونمایی شد.

 

خالق این اثر هنری در این باره اظهار داشت: طرح و‌ ایده خلق شده این اثر از سری طرح های فانتزی ، منحصر به خالق اثر با تکنیک سماع خط، استفاده از قلم راپید روترینگ ، ماژیک و روان نویس های رنگی روی کاغذ مقوای گلاسه شکل گرفته و در ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر نقاشی شده است.

 

سعید بوجار آرانی با اشاره به اینکه برای طراحی این اثر هنری ۶۱ ساعت کار مفید به عدد سال وقوع قیام حسینی و فاجعه نینوا صرف شده است، افزود: در تکنیک پیش رو لزوما خوشنویسی و یا خط ملاک کار نیست، بلکه رقص در خطوط نوشتاری بر این طرح غالب است و تناسب های فنی و قواعد خوشنویسی در خطاطی اثر رعایت نمی شود.

 

سعید بوجار آرانی کارشناس مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، مدیر مسؤول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید آران و بیدگل و از اساتید نقاشی منطقه است که با سابقه بیش از چهار دهه در حوزه هنرهای تجسمی و حداقل سه دهه در امر آموزش تدریس هنر طراحی و نقاشی به علاقه مندان و هنرجویان فعالیت می کند.

 

حاصل فعالیت این هنرمند، تربیت ده ها هنرجو و هنرمند توانمند در حوزه هنرهای تجسمی است.

 

سعید بوجار تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر هنری در سبک جدید از سری طرح های «سماع خط» از خود بر جای گذاشته است./

کد خبر 1201320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha