توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین مدیران کانون های مساجد همدان

ناهیدی فرد، از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی ویژه ماه محرم توسط موسسه حضرت خدیجه (س) و با همکاری کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان خبر داد.

«حمیدرضا  ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح توزیع گوشت قربانی با مشارکت خیرین و موسسه حضرت خدیجه (س) قم و ستاد هماهنگی کانون های های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در بین مدیران کانون های مساجد و خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: بسته های گوشت قربانی با هماهنگی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان و رابطان کانونی بین نیازمندان  و روستاهای اطراف که شناسایی شده اند با حفظ کرامت انسانی توزیع شده است

 

وی یادآور شد: تاکنون چندین مرحله توزیع گوشت قربانی با مشارکت خیرین و موسسه حضرت خدیجه (س) در استان همدان صورت گرفته است که با استقبال خوب ارکان مسجد نیز روبرو شده است.

 

وی، حمایت از هموطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان کرد.

 

ناهیدی فرد با بیان اینکه هر بسته شامل حدود 2 کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد است افزود: این گوشت‌ها در سیزدهمین مرحله توزیع کمک‌های مؤمنانه و به مناسبت دهه  محرم بین نیازمندان در کانون های مساجد همدان و شهرستان های استان توزیع شد.

 

 

کد خبر 1201340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha