امر به معروف مختص به همه ایام است/ اهالی رسانه آمران معروف و ناهیان منکر باشند

قزوهی گفت: امر به معروف مختص به همه ایام است و باید به شکل صحیح امر به معروف داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر قزوهی» به مناسبت دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر، در جلسه هم اندیشی با رسانه های استان گفت: امر به معروف مختص به این ایام نیست بلکه همه ایام است و باید به شکل صحیح امر به معروف داشته باشیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه آمر به معروف باید امر به معروف کند و نهی از منکر کند، افزود: از اهالی رسانه می خواهیم تا آمران معروف و ناهیان منکر باشند.

 

وی با بیان اینکه ما متاسفانه درگیر مسائلی هستیم که حاشیه است و این مسئله ما را از متن خارج کرده است، گفت: متاسفانه ادبیات انتقاد و نهی از منکر با هم قاطی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه حجاب یک موضوع اجتماعی و قانونی است، گفت: همه کشورها برای خودشان دارای چارچوبی هستند، حجاب اجباری نیست ولی قانونی است و در حوزه قانون مطرح می شود.

 

قزوهی ادامه داد: خلاء امر به معروف به یک زشتی تبدیل می شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی شعب ویژه امر به معروف و نهی از منکر در دادسراهای استان، گفت: کار شعب امر به معروف و نهی از منکر رسیدگی به پرونده های آمران به امر به معروف و نهی از منکر داشته است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان اظهارداشت: متاسفانه امر به معروفی که از سوی مردم اتفاق افتاده باشد در این شعبه ها نداشته ایم.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش پلیس گفت: کار پلیس صرفا امر به معروف نیست بلکه مبارزه با جرایم و منکرات جرم خیز است.

 

کد خبر 1201391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha