نقش‌آفرینی بی‌بدیل صدا و سیما و ایستادگی در مقابل هجمه‌ رسانه ای دشمنان

سردار مهدوی گفت: صداوسیما در مقابل هجمه‌های سنگین تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا مهدوی» امروز (۹ مرداد) در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: نقش صدا و سیما بی‌بدیل و بسیار ارزنده است که در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نقش موثر و تاثیرگذاری ایفا می کند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه صدا وسیما در مقابل غول رسانه‌ای دشمن رسالت مهمی عهده‌دار است، گفت: رسانه ملی تاکنون توانسته در مقابل هجمه سنگین فرهنگی و رسانه‌ای دشمن ایستادگی کند و از ارزش های انقلاب اسلامی به خوبی دفاع کند.

 

وی با تقدیر از تلاش های صداوسیما خراسان جنوبی، ادامه داد: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی همواره سعی کرده‌ایم به دستگاه‌های مختلف کمک کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت مجموعه صدا و سیمای استان باشیم.

 

سردار مهدوی اعلام آمادگی کرد در مأموریت‌های که برعهده صدا و سیمای خراسان جنوبی گذاشته شده است از همکاری برای موفقیت آنان دریغ نکند تا بتوان در مقابل جنگ نابرابری که توسط دشمن به خصوص در حوزه فرهنگی تحمیل شده، ایستادگی و مقاومت کرد.

 

 

کد خبر 1201461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha