اعزام ۴۰ گروه جهادی بسیج برای خدمت رسانی به مناطق روستایی ایلام

سردار کریمیان با بیان اینکه جهادگران سفیرانی بی منت خدمت هستند، گفت: ۴۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم روستایی و حاشیه نشین اعزام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح امروز (۹ مردادماه) در آیین افتتاحیه قرارگاه جهادی عهد خدمت حسینی و اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی در شهرستان ایوان با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم، اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج در هر عرصه‌ای که مورد نیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیش قدم بوده‌اند.

 

سردار «قدرت الله کریمیان» تصریح کرد: امروز شجره طیبه بسیج عرصه‌ای برای پرورش نسل مومن و انقلابی است که ضمن حضور فعال و همه جانبه در عرصه‌های مختلف، همواره آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

 

وی تصریح کرد: جهادگران سفیران بی منت خدمت هستند که هر کدام از آنان می‌توانند یک سفیر باشند و با اتخاذ تدابیر مناسب دغدغه های مقام معظم رهبری را به جامعه هدف ارائه کنند.

 

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام  گفت: بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) در ۴ عرصه محرومیت زدایی، شامل آبرسانی به مزارع کشاورزی و تامین آب شرب، ساخت مسکن محرومین و احداث راه روستایی به صورت هدفمند در سطح استان در حال خدمات رسانی می باشد که در حال حاضر تعداد ۱۰۰ باب مسکن محرومین، ۴۰ کیلومتر راه روستایی و بیش از ۲ کیلومتر احداث کانال آبرسانی به مزارع کشاورزی و همچنین تامین آب شرب در ۱۲۸ روستا در حال اجرا می باشد.

 

سردار کریمیان گفت: ۴۰  گروه جهادی در قالب قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم روستایی و حاشیه نشین شهرستان های ایوان، دره شهر و دهلران اعزام شدند و در عرصه های فرهنگی، عمرانی، بهداشت و درمان به مردم خدمت می کنند.

 

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: جهادگران طلایه دار عرصه پیشرفت و محرومیت زدایی است و این روحیه بسیجی و جهادی مهم ترین مولفه موفقیت در ماموریت هاست که سربلندی و سرافرازی را برای جوانان جهادگر به ارمغان آورده است.

کد خبر 1201471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha