وارد شدن خسارت ناشی از بارش به ایل راه ها و زیرساخت های عشایری فارس

کریمی گفت: بارش های اخیر به زیرساخت های عشایری، جاده های دسترسی به تاسیسات زیربنایی و به ویژه، ایل راه های فارس خسارت فراوانی رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالحمید کریمی»، امروز (یکشنبه 9 مرداد) با اشاره به آسیب هایی که بارش های اخیر به مناطق عشایری فارس وارد کرده است در جمع خبرنگاران گفت: به زیرساخت های عشایری، جاده های دسترسی به تاسیسات زیربنایی و به ویژه، ایل راه های فارس در اثر این بارش ها خسارت فراوانی رسیده است.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: جاده های عشایری، شریان های آبرسانی سیار و تامین خدمات زیربنایی و بهداشتی به عشایر هستند و بهسازی آنها دارای اهمیت ویژه است.

وی اضافه کرد: جاده های عشایری از لحاظ تقسیم بندی وزارت راه از جاده های درجه سه روستایی پایین تر هستند و اعتبارات جاده سازی به عهده وزارت راه و شهرسازی است و اداره کل امور عشایر تنها دارای اعتبارات مرمت و راه گشایی است و لازم است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بهسازی جاده های عشایری همکاری کند.

کریمی اعلام کرد: خسارات ناشی از سیل های اخیر بر جامعه عشایری فارس پس از ارزیابی دقیق ریالی در پایان بارش های جاری به انجام خواهد رسید.

کد خبر 1201485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha