مراسم استقبال از پیکر مطهر مرحوم دکتر عادل آذر در فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد

مراسم استقبال از پیکر مطهر مرحوم دکتر عادل آذر در فرودگاه ایلام با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، علیزاده و بسطامی نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و آحاد مختلف مردم استان برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در مراسم استقبال از پیکر مطهر مرحوم عادل آذر، در فرودگاه شهدای ایلام که با حضور مسئولان و مدیرران، شخصیت های استانی و کشوری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد:  ایثار، شهامت، سلحشوری و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های شاخص دکتر عادل آذر بود

«حسن بهرام نیا» با تسلیت در گذشت این شخصیت وارسته، گفت: هر کسی یک بار با مرحوم عادل آذر دیدار می کرد به از خود گذشتگی و اخلاق مداری این انسان وارسته و بزرگ پی می برد.

 

وی  تصریح کرد: در کسوت نمایندگی مجلس دهم زمانی که مرحوم آذر رئیس دیوان محاسبات کشور بود با وی آشنا شدم و به دغدمندی این مدیر توانمند و دلسوز در امور کشور پی بردم.

 

استاندار ایلام در ادامه با قدردانی از همه کسانی که از تهران تا ایلام پیکر مطهر دکتر آذر را همراهی کردند، گفت: همچنین از آحاد مختلف مردم استان، نمایندگان مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی، مجموعه دستگاه‌های اجرایی و غیر اجرایی و ... که هم صبح در مراسم بزرگداشت و هم امروز در این مراسم با شکوه شرکت کردند تشکر و قدردانی می کنم.

 

گفتنی است، پیکر پاک مرحوم دکتر عادل آذر پس از انتقال به شهر دهلران، ساعت ۱۸ روز دوشنبه دهم مرداد ماه در امامزاده اکبر(ع) این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 1201490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha