لزوم اجرای برنامه های فرهنگی ویژه محرم در سواحل

حجت الاسلام کاظمی گفت: با مدیریت کرونا و بازگشایی طرح دریا مردم از سراسر کشور در استان حضور پیدا می کنند و می طلبد برای ایام محرم برنامه ریزی های متناسب با محرم حسینی با هدف مقابله با هنجارشکنی ها در سواحل تدبیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمد کاظمی کیاسری» امروز (۹مرداد) در نشست اتخاذ تمهیدات ویژه ایام محرم در شهرستان های ساحلی استان مازندران به تاکید استاندار مازندران برلزوم حفظ حرمت ماه محرم حسینی در سواحل استان اشاره و اظهار کرد: همچنین استاندار بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در این خطه از شمال کشور تاکید دارند.

 

مشاور امور ایثارگران استاندار مازندران از اعلام آمادگی استانداری برای همراهی با دست اندرکاران فرهنگی در سواحل برای حفظ حرمت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) به ویژه در تاسوعا و عاشورا خبر داد .

 

حجت الاسلام کاظمی به حماسه آفرینی غدیریون در ساری با محوریت دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران اشاره کرد و گفت: انتظار می رود اجتماع عاشورائیان را نیز در ساری شاهد باشیم.

 

وی به فعالیت مراکز تفریحی و تفرجگاهای استان به ویژه در سواحل دریا اشاره و بیان کرد: با مدیریت کرونا و بازگشایی طرح دریا مردم از سراسر کشور در استان حضور پیدا می کنند و می طلبد برای ایام محرم برنامه ریزی های متناسب با محرم حسینی با هدف مقابله با هنجارشکنی ها در سواحل تدبیر شود.

کد خبر 1201512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha