پوستر همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مسعود بهرام پور» در مراسم رونمایی از پوستر همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری در استان خوزستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به بیان نکاتی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ذاتی هر مسلمانی است و همه ما باید این وظیفه خطیر را در جامعه انجام دهیم.

 

مدیر حوزه علمیه خوزستان در خصوص همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری تصریح کرد: این کار بسیار پسندیده و جالبی است که از طرف سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حال برگزاری است و ما هم با تمام توان حامی این همایش در امر علمی و پژوهشی و برگزاری آن هستیم.

 

«سعید اختلاط» ارشد وزارت دفاع در استان خوزستان نیز به اقدامات دفاعی و پدافندی وزارت در استان خوزستان پرداخت و مباحث مختلفی را در خصوص تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری بیان داشت.

 

همچنین مرادی قائم مقام ریاست تبیین اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری در خوزستان به تببین بخش‌های انجام کار این همایش در استان پرداخت و قول مساعدت و شرکت پرشور علما و طلاب حوزه علمیه خوزستان را در این همایش از مسئولین امور پژوهش حوزه علمیه خواهران و برادران گرفت.

 

در این جلسه مصوب شد، یک پیش همایش بزرگ در یکی از مراکز سطح شهر اهواز برای تببین این همایش و گفتمان آن برای روحانیون و طلاب برگزار شود.

 

در پایان نیز حکم مسئولیت حجت‌الاسلام آریا خاکی و خانم اشرفی مسئولان پژوهش حوزه‌های علمیه استان خوزستان به آنها ابلاغ شد.

 

کد خبر 1201560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha