ارائه آمارهای غیر منطقی‌ از واقعه عاشورا با منطق امام حسین(ع) مغایرت دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان اینکه منطق و عقلانیت یکی از رموز ماندگاری قیام امام حسین(ع) است که باید به آن توجه کرد، گفت: ارائه آمارهای غیر منطقی و خرافات‌ از واقعه عاشورا با منطق و عقلانیت امام حسین(ع) مغایر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین « محمد عبادی‌زاده » در مراسم عزاداری مسجد امیرالمومنین شهر بندرعباس ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب و نهضت‌های بزرگی داشتیم که نتوانسته‌اند ماندگار باشند و تنها در زمان خود بوده‌اند.

 

وی با بین اینکه باید بررسی کرد رمز ماندگاری قیام حسینی چیست و چه عاملی باعث ماندگاری آن شده است، افزود: در انقلاب‌ها و نهضت‌ها، هیچ نهضتی به خلوص نهضت سیدالشهدا وجود ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: منطق و عقلانیت یکی از رموز ماندگاری قیام امام حسین(ع) است که باید به آن توجه کرد.

 

وی با ذکر این نکته که امام حسین (ع) به جنبه عقلانیت قیام خود عنایت ویژه‌‌ای دارد، عنوان کرد: به همین جهت است که اصیل‌ترین نهضت تاریخ شناخته می‌شود و نباید خرافات و اخبار نامعتبر را در آئین عزاداری امام حسین(ع) به مردم عرضه کرد.

 

عبادی زاده تصریح کرد: ارائه آمارهای غیر منطقی و خرافات‌ از واقعه عاشورا با منطق و عقلانیت امام حسین(ع) مغایر است.

 

وی گفت: برای عرضه کردن امام حسین(ع) به جهانیان دست مسلمانان پر است و هیچ نیازی به خرافات وجود  ندارد و باید از آن پرهیز کرد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1201577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha