اجرای پویش «اطعام و احسان حسینی» در طبس طی ماه محرم و صفر

رفیعی گفت: پویش «اطعام و احسان حسینی» به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به منظور توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی به نفع نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در شهرستان طبس برگزار می شود.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از نهادهای حمایتی مهم در کشور است که به حمایت از نیازمندان می‌پردازد و از هر فرصتی در این زمینه بهترین بهره‌برداری را می کند.

 

مدیر کمیته امداد طبس با اشاره به برگزاری پویش «اطعام و احسان حسینی» در طبس گفت: این پویش هر سال به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به منظور توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی به نفع نیازمندان و مددجویان کمیته امداد برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: این پویش در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین(ع) و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین از ابتدای محرم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

 

رفیعی به روش های مشارکت در پویش «اطعام و احسان حسینی» اشاره کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران جهت مشارکت در این پویش می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997950067141 و یا با شماره گیری کد دستوری 1#05611*8877 واریز کنند.

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان عنوان داشت: امیدواریم همچون گذشته در کنار مردم نقش‌آفرینی ترویج خیر و احسان و کمک به نیازمندان را به بهترین نحو داشته باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1201602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha