پرداخت وام اشتغال به ۴۶  مددجوی  عباس آبادی

رحمتی از پرداخت وام اشتغال به ۴۶ نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان عباس آباد غرب استان مازندران به ارزش چهار میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان خبر داد.

«اکبر رحمتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه هزار و ۳۵۱خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان عباس آباد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای رفع نیازمندان یکی از ماموریت های کمیته امداد است.

 

رئیس کمیته امداد عباس آباد از پرداخت وام اشتغال به 46 نفر از مددجویان و نیازمندان این شهرستان به ارزش چهار میلیاردو ۹۸۰ میلیون تومان خبر داد. 

 

وی افزود:برای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی خانواده های نیازمند و تحت حمایت وام اشتغال در بخش‌های وام  تبصره(۱۶) اعتبار بانکی ، وام توسعه روستایی  ، وام  تبصره ۱۸ و اعتبارات امدادی  پرداخت شده است.

 

رحمتی تصریح کرد:  با تعاملات صورت گرفته با اداره کار، شهرک های صنعتی، کارفرمایان و ارائه بسته های تشویقی حق بیمه سهم کارفرما و وام تشویقی این بخش تاکنون برای 6 نفر جذب در بخش کاریابی صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد:  در بخش آموزش های مقدماتی، مهارت‌آموزی و پایدارسازی نیز بالغ بر 70 مورد آموزش و همچنین 21 مورد راهبر شغلی فعال در شهرستان انجام شده است.

 

کد خبر 1201610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha