«محمدی» فرماندار قاین می شود

اسحاقی در خصوص گلایه های مردمی درخصوص انتخاب سه سرپرست فرمانداری برای شهرستان قائنات در طول یک سال گذشته اظهار امیدواری کرد: «محمد محمدی» فرماندار قطعی این شهرستان است.

«سلمان اسحاقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص تغییر و تحول زیاد فرماندار قاین اظهار کرد: با تغییر سه سرپرست فرمانداری قاینات در کمتر از یک سال، «محمد محمدی» فرماندار خواهد شد و اینکه الان وی سرپرست است به دلیل روند کارهای اداری است.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در خانه ملت با بیان اینکه سرپرست فعلی فرمانداری قاین کارمند وزارت کشور است و ما دغدغه ماموریت وی را نداریم، افزود: وی سابقه خدمتی خوبی دارد و ما میی توانیم اعتماد کنیم که مقبول وزارت کشور باشد و حکم فرمانداری برای وی صادر شود.

 

وی با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی در مرحله نخست برای انتخاب فرماندار از تمامی جریان های سیاسی مشورت گرفت و در نتیجه «حمیدرضا برات زاده» را به سمت سرپرست فرمانداری قاین انتخاب کرد، افزود: شاید برای برخی ها شائبه ایجاد شود که چرا به عنوان سرپرست انتخاب و دوباره برداشته شد، باید گفت چون اول درخواست مردم این بود که هرچه سریع تر جریان انقلابی و جریان دولت نسبت به انتصابات و تغییر مدیران در کلان دولت اقدام کنند که با مشورتی که با جریان های سیاسی، نخبگان و صاحب نظران داشتند به این نتیجه رسیدند که برات زاده که سابقه خدمت در شهرستان قاینات را داشت به عنوان سرپرست استفاده شود چرا که وی، این شهرستان را به خوبی می‌شناخت.

 

اسحاقی ادامه داد: بعد از این اتفاق، چون برات زاده بازنشستگی را داشت و موافقت نشد به عنوان فرماندار خدمت کنند، استاندار خراسان جنوبی، «ناصر ناصری» را که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هست را به سمت سرپرست فرمانداری قاین معرفی کرد تا به یک نتیجه نهایی برسند و بعد فرماندار را معرفی کنند.

 

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه ما با این انتخاب ها قصد نداشتیم که دوباره سرپرستی معرفی و دوباره با چالش ها و موارد دیگر مواجه شویم، گفت: ناصری از خطه قاین و مورد مقبول مردم بود لذا در فرمانداری مشغول شد.

 

وی گفت: بعد از این جریان، استاندار خراسان جنوبی دوباره شروع به مشورت با صاحب نظران، بزرگان و چهره های فرهیخته و جریان های سیاسی شهرستان کرد تا جایی که بنده اطلاع دارم حدود 27 نفر بررسی شدند اما چند نکته مدنظر استاندار بود که باید شخصی که به عنوان فرماندار شهرستان خدمت می کند شناخت کلی نسبت به پیگیری ها، وزارت کشور و ساختار اداری در جایگاه فرماندار داشته باشد.

 

به گفته وی، اگر رزومه «محمد محمدی» را بررسی کنیم در می‌یابیم وی دکترای جغرافیایی سیاسی داشته و در مسئولیت‌هایی از قبیل معاون سیاسی فرماندار نهبندان، معاون مدیرکل دفتر اجتماعی استاندار و ... خدمت کرده است و از نزدیک با ظرفیت های قاین آشنایی دارد، لذا استاندار با این انگیزه و با این نظر که یک نفر اشراف کامل به ساختار اداری کشور داشته باشد، محمدی را در جایگاه سرپرست فرمانداری قاین قرار داد.

 

اسحاقی گفت: دلیل اینکه محمدی در حال حاضر سرپرست فرمانداری قاینات شده است این است که باید کارهای اداری و استعلامات کتبی اخذ شود، گرچه توافقات و استعلامات شفاهی انجام شده و منتظر مکاتبات هستیم.

 

 

 

کد خبر 1201646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha