طرح هادی ۱۳ روستای شادگان بازنگری شد

مهمدی کرتلایی از بازنگری طرح هادی در ۱۳ روستای شهرستان شادگان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، میدان سازی، احداث پارک و ... انجام می‌شود.

«هوشنگ مهمدی کرتلایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شادگان اظهار کرد: در حال حاضر روستاهای نهر ابن ناصر حسینی، شبیشه بوزی، شاخه حسینی، نهر سلطان آبشار، ابوعرابید، جفال، منصوره علیا، البوعبید، امام سه، بدرانی، معامره، نهر خواف و نهر صالح با مشکلات طرح هادی مواجه بودند بازنگری این روستاها امسال انجام شده و روستاهای دیگر شهرستان هم در دستور کار قرار دارند.

 

بخشدار مرکزی شادگان با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی روستایی نقش بسزایی در توسعه دارد که با اجرای آن مهاجرت به شهرها کاهش خواهد یافت افزود: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، میدان سازی، احداث پارک و ... انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی یکی از رویکردهای مهم بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است اضافه کرد: تهیه طرح‌های هادی روستایی، یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه مناطق مختلف شهرستان است‌.

 

مهمدی کرتلایی در پایان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی اصولی و تلاش‌های بی وقفه و ایجاد توازن منطقه‌ای جهت رفع نابرابری‌ها در توزیع امکانات عقب ماندگی‌های گذشته را در روستاها جبران کنیم.

 

کد خبر 1201658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha