لزوم همکاری دستگاه‌ های مختلف دولتی با شهرداری شیراز برای برگزاری مراسم محرم و سیاه ‌پوش کردن شهر

محمدیان گفت: از دستگاه‌ های مختلف دولتی در شهر شیراز انتظار داریم که با شهرداری شیراز در برگزاری مراسم محرم و صفر و سیاه ‌پوش کردن شهر همکاری کنند زیرا امام حسین (ع)، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا محمدیان»، در جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و ماه محرم گفت: پس از 2 سال بحران کرونا امسال با تلاش هیئات مذهبی و مردم شاهد برگزاری مراسم گسترده تر ایام سوگواری محرم و صفر خواهیم بود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس افزود: هیئات مذهبی در عمل خود مردم هستند و به کمک و مساعدت مالی دستگاه‌ های دولتیی نیاز ندارند اما هیئت های مذهبی به پشتیبانی ‌های اداری، تدارکاتی و انتظامی و نیاز دارند.

وی اضافه کرد: کارشکنی در کار هیئات مذهبی در سومین حرم اهل بیت (ع) توجیهی ندارد و باید با آن برخورد جدی شود زیرا امام حسین (ع)، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمدیان تاکید کرد: از دستگاه‌ های مختلف دولتی در شهر شیراز انتظار داریم که با شهرداری شیراز در برگزاری مراسم و سیاه ‌پوش کردن شهر همکاری کنند و در شان سومین حرم اهل بیت (ع) نیست که فضای آن با گذشت 2 روز از ماه محرم مهیای برگزاری سوگواری امام حسین (ع) نباشد.

وی ضمن اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید «عبدالله اسکندری»، شهید بی سر مدافع حرم بیان کرد: شهادت این شهید والا مقام، عاشورایی بوده و پیکر مطهرش در ماه محرم به وطن بازگشته و در روز عاشورا در شیراز با حضور پرشور مردم تشییع خواهد شد.

کد خبر 1201694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha