عدم رضایت فرماندار نهبندان از پاسخگویی دستگاه های اجرایی به مردم

ایروانی گفت: عملکرد دستگاه‌ها در پاسخگویی به مردم رصد و به رده‌های استانی ابلاغ خواهد شد، شورای اداری مرتب برگزار و پایش عملکرد دستگاه ها انجام خواهد شد، چراکه پاسخگویی دستگاه ها مورد رضایت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوالفضل ایروانی» امروز (10 مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان برگزار شد، اظهار کرد: اولین موضوع محرم، قیام یک فرضیه دینی تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر است.

 

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین و واجب کفایی است، افزود: متاسفانه در جامعه به این مهم توجه چندانی نمی‌شود و باید این مسئله مهم را نهادینه کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه در جامعه بر سر یک موضوع تمرکز و برخورد خاصی را انجام می دهیم، گفت: در حال حاضر تمرکز امر به معروف بر حجاب است اما موضوعات دیگری هم داریم که باید به همه آنها توجه شود.

 


ایروانی با گلایه از اینکه آسیب های اجتماعی متعدد به دلیل نادیده گرفتن امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: عامل تمام آسیب های اجتماعی جامعه توجه نکردن به امر به معروف و نهی از منکر است، لذا این فرضیه و توجه به آن کمک کننده و نجات بخش است.

 

 

وی از برگزاری پویش هر خانه یک حسینیه در نهبندان خبر داد و گفت: حضور در هیئت ها و توجه به این پویش پرچم توسط مسئولان باید مدنظر باشد.

 

 

فرماندار نهبندان گفت: عملکرد دستگاه‌ها در پاسخگویی به مردم رصد و به رده‌های استانی ابلاغ خواهد شد، شورای اداری مرتب برگزار و پایش عملکرد دستگاه ها انجام خواهد شد، چراکه پاسخگویی دستگاه ها مورد رضایت نیست.

 

 

ایروانی گفت: واگذاری زمین ها به صنوف آلاینده پیگیری خواهد شد، همچنین واگذاری زمین برای مسکن ملی موضوع مهمی است که هنوز در پیچ و خم مسائل است.

 

 

وی تصریح کرد: برخی پروژه‌ها با کنش و واکنش مردم مواجه شده است، هر پروژه باید پیوست اجتماعی و نظرات مردم را به همراه داشته باشد، چراکه اگر مردم آگاه و اقناع شوند مشکلات رفع می شود.

 

 

فرماندار نهبندان افزود: شوراهای بخش می توانند بنا بر قانون در موضوعاتی که از طرف مردم به آنها ارجاع داده می شود نقش آفرینی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1201705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha