برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر كشور در تبریز

چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر كشور در اوج پختگی، تكامل و زیبایی برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «میكائیل باقری» مدیركل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر كشور در اوج پختگی، تكامل و زیبایی برگزار می‌شود.

شهر تبریز این روزها میزبان اجتماع باشكوه و بی‌نظیر دانش‌آموزان در مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز است تا یكی دیگر از فرصت‌های كم‌نظیر تربیتی برای دانش‌آموزان سراسر كشور رقم بخورد.

 

 آنچه مسابقات قرآنی امسال را از دوره‌های پیشین متمایز و متفاوت می‌سازد، تلاش مدیران قرآنی آموزش و پرورش برای بهره‌گیری از تجربیات ۳۹ دوره پیشین است تا از این طریق، چهلمین دوره مسابقات در اوج كمال و پختگی برگزار شود.

 

 وی در ادامه مهمترین هدف از برگزاری مسابقات قرآن را جذب و مانوس‌شدن بیشتر دانش‌آموزان با كتاب آسمانی عنوان كرد و افزود: وزارت آموزش و پرورش در كمتر از یكسال گذشته ، بیش از پیش بر موضوعات تربیتی تاكید دارد و هر رویداد پرورشی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی را با رویكردی اجرا می‌كند كه بیشترین هماهنگی و تطابق را با سند تحول بنیادین داشته باشد.

 

باقری ادامه داد: مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر كشور با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در شهر تبریز آغاز و با افتتاحیه بخش پسران در سالن اجتماعات پایگاه هوایی شهید فكوری تبریز كار خود را ادامه داد. مرحله حضوری این دوره از رقابت ها از ۲ تا ۸ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1201761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha