آغاز ثبت نام دهمین دوره تربیت مربی و مدرس کشوری طرح ملی بینش مطهردر تبریز

سوارگفت: دهمین دوره تربیت مربی و مدرس کشوری طرح ملی بینش مطهر با محوریت اجرایی کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم در تبریز آغاز شد.

«مجید سوار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،ضمن تسلیت ایام ماه محرم از آغاز ثبت نام دهمین دوره تربیت مربی و مدرس کشوری دوره ملی بینش مطهر با محوریت اجرایی کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم تبریز برای عموم علاقمندان خبر داد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر و مدیراستانی دوره طرح بینش مطهر آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری گفت: بینش مطهر موسسه تخصصی است  که در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

مدیراستانی دوره طرح بینش مطهر، ایجاد نظام فکری منسجم،زمینه ساز اندیشه ظهور و حماسه،کادرسازی تربیت مربی و مدرس را از اهداف این دوره برشمرد.

سوار تصریح کرد:کلاس های بینش مطهر از ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری و غیر حضوری با محوریت کتب آزادی انسان، آزادگی بندگی،خدا در زندگی انسان،بینش و رفتار قرآنی آغاز خواهد شد و اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی دوره معتبر کشوری بینش مطهر را دریافت می کنند.

وی گفت: ثبت نام از اول مرداد ماه آغاز شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام خود را قطعی کنند.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر در پایان خاطرنشان کرد: دوره ملی بینش مطهر با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری است و تلاش شده تا افکار،عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

کد خبر 1201879

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha