بیش از ۴۸ هزار نفر مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی هستند

ملامهدی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۴۸ هزار نفر مددجوی کمیته امداد در آذربایجان شرقی هستند، گفت: توجه به مباحث اشتغال، فرهنگی، اجتماعی و کمک معیشتی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «غلامعلی ملامهدی» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به ارایه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این نهاد پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه طی سال های گذشته تعداد مددجویان کمیته امداد به دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۴۸ هزار نفر مددجوی کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی هستند، گفت: توجه به مباحث اشتغال، فرهنگی، اجتماعی و کمک معیشتی در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

ملامهدی از پرداخت ۴۷۲ میلیارد تومان در ۱۴۰۰ کمک معیشتی به مددجویان استان خبرداد و گفت: سال گذشته ۳۶ میلیارد تومان درآمد از محل صدقات داشتیم که کل آن در داخل استان به نیازمندان پرداخت می‌شود. امسال نیز برنامه داریم تا در سال جاری ۴۶ میلیارد تومان صدقه در استان جمع آوری کنیم.

وی سپس از پرداخت کمک اجاره مسکن به مددجویان و نیازمندان استان آذربایجان شرقی خبر داد و یادآور شد: امسال برنامه داریم ۲۵۰۰ واحد مسکن برای مددجویان آذربایجان شرقی احداث کنیم که کار احداث ۱۴۰۰ واحد آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه بنیاد مستضعفین در کنار کمیته امداد است، گفت: در احداث مسکن مددجویان از طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌کنیم و با دستور معاون اول رئیس جمهور آورده ۴۰ میلیون تومانی اولیه مسکن نهضت ملی از مددجویان دریافت نمی‌شود.

کد خبر 1202770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha