برگزاری عزاداری دهه اول محرم به همت کانون مسجد نبی اکرم در تبریز

رسولی گفت: برنامه عزادارای دهه اول ماه محرم به همت اعضای کانون و بچه های مسجد با حضور عزاداران و اهالی منطقه به همراه برنامه های مختلف در محل مسجد نبی اکرم (ص) برگزار شد.

«صالح رسولی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن گرامیداشت ماه محرم و ماه شهادت سرور و سالارشهیدان و یاران باوفایش،از برگزاری مراسم عزادارای دهه اول محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: شناساندن امام حسین(ع) و عاشورای حسیبنی نوعی بصیرت افزایی و معرفت بخشی به جامعه است که باید با تلاش در این راستا ضمن هدایت جوانان، برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیش از پیش آماده باشیم.

رسولی افزود: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد نبی اکرم (ص) شامل عزاداری و مراسم سینه زنی،مراسم شیرخوارگان و عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی بود که به همت کانون و بچه های مسجد و بسیجیان با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد.

وی اظهار کرد: همچنین به همین مناسبت و در قالب احسان حسینی،مرحله ۲۰ کمک های مومنانه کانون و مسجد با ذبح قربانی و اهدای بسته های معیشتی اجرا می شود .

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری در پایان خاطرنشان کرد:مراسم عزاداری دهه دوم ماه محرم  با سخنرانی و مرثیه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در محل مسجد نبی اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1203867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha