توزیع ۲۰۰۰  غذای گرم به همت اعضای کانون شهدای سرخاب در تبریز

محمدخانلی گفت: به همت اعضای تلاشگر کانون و مسجد همزمان با ایام حزن و اندوه ماه محرم، ۲۰۰۰پرس غذای گرم طبخ ودر بین نیازمندان توزیع شد.

«جعفر محمدخانلی»در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریزبه فعالیت های عام المنفعه اعضای کانون و مسجد صفای بنی هاشم اشاره و اظهار کرد: طرح «اطعام حسینی» در راستای کمک مومنانه به همت کانون فرهنگی هنری و با مشارکت بچه های مسجد در مناسبت های مختلف اجرایی می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: همزمان با دهه دوم ماه محرم اطعام دهی طرح «اطعام حسینی» از سوی کانون فرهنگی هنری با مشارکت بچه های مسجد و خیرین در مرحله ۲۲ کمک های مومنانه به اجرا درآمد.

محمدخانلی افزود: تلاشگران خداجوی کانون و مسجد با مشارکت گسترده در این طرح بار دیگر نشان دادند که با تاسی از ائمه اطهار (ع) در کمک به نیازمندان گوی سبقت را از یکدیگر ربودند و بهشت را ندیده خریدارند.

وی یادآورشد: بر این اساس در طرح «اطعام حسینی»، ۲۰۰۰ پرس غذای گرم (چلومرغ)  در آشپزخانه مسجد طبخ و در بین نیازمندان شبکه نیکوکاری و مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) توزیع شد.

محمدخانلی اظهارنمود: هزینه این طرح بالغ بر ۴۰ میلیون تومان بود که توسط خیرین و با همکاری اعضای کانون و نمازگزاران تامین شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به برنامه های در حال اجرای کانون مقرر شده مرحله ۲۳ کمک های مومنانه به زودی با طبخ و توزیع ۴ هزار پرس غذای حضرتی در بین نیازمندان و عزاداران حسینی در آستان مقدس امامزاده سید حمزه اجرایی شود.

کد خبر 1204941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha