برای محرومیت‌زدایی فرهنگی نیاز به تفکر جهادی داریم

سیفی با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی خوزستان باید شکوفا شوند و در این راستا نیازمند عزم همگانی هستیم گفت: برای محرومیت‌زدایی فرهنگی نیز نیاز به تفکر جهادی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا سیفی» امروز (دوشنبه ۱۰ مرداد) در دیدار با رئیس و مسئولان کارگروه فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان، با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به فرهنگ ایرانی و اسلامی اظهار کرد: احیای عناصر هویتی در هر بوم فرهنگی امری مهم و اساسی است و حوزه هنری در این خصوص می‌تواند نقش محوری ایفا کند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به مساله فرهنگ اشاره کرد و افزود: جهت‌گیری اصلی ما، مردمی کردن و حمایت از جریان مردمی و انقلابی است و در این سیاست ثابت‌قدم و مصر هستیم.

 

وی با اشاره به حمایت از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان داد: ظرفیت‌های فرهنگی خوزستان باید شکوفا شوند و در این راستا نیازمند عزم همگانی هستیم و  باید با ایجاد ساختاری مناسب بتوانیم هم‌افزایی مؤثری بین دستگاه‌ها و نهادهای متولی جهت حمایت از مجموعه‌های فرهنگی فراهم کنیمو

 

سیفی با بیان اینکه برای محرومیت‌زدایی فرهنگی نیز نیاز به تفکر جهادی داریم تاکید کرد: دشمن برای کشور و به طور ویژه خوزستان طرح و برنامه دارد و برای خوزستانی که محل ورود تشیع و دارای قومیت‌های متنوع، متدین و انقلابی است، هزینه‌های سنگینی کرده تا بتواند این فرهنگ غنی و تمدنی را تضعیف کند.

 

وی با اشاره به حضور هنرمندان بی‌شمار در خوزستان تصریح کرد: هنرمندان رشته های مختلف هنری در استان نیازمند توجه هستند و باید در این زمینه فعالیت‌های مؤثری انجام شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان یاد آور شد: باید تمرکز بر روی هویت‌ها بیشتر شود چرا که با تقویت این جریان می‌توان از تهاجم دشمن جلوگیری کرد.

 

سیفی در حاشیه این دیدار از ساختمان جدید حوزه هنری خوزستان بازدید کرد.

 

کد خبر 1201807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha