تامین روشنایی حسینیه‌ها و هیئت های مذهبی استان در ایام محرم

امیری، گفت: ارائه خدمات و روشنایی حسینیه‌ها و هیئت های مذهبی استان در ایام محرم از سوی شرکت توزیع برق استان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مهران امیری» امروز(10مرداد)، در جلسه با جایگاه داران و مسئولان مواکب لرستان در ماه محرم به ارائه خدمات و تامین روشنایی حسینیه‌ها و هیئت های مذهبی استان در ایام محرم اشاره کرد و اظهارداشت: در این راستا همکاری لازم با سازمان تبلیغات اسلامی و عتبات عالیات برای تأمین برق مطمئن و پایدار و جلوگیری از خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و مواکب انجام شده است.

 

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان افزود: تأمین برق جایگاه‌های اصلی و خیمه‌ها در مراسم مذهبی به ویژه در ایام عزاداری سید و سرور شهیدان امام حسین(ع) در خیابان‌های سطح شهرها به عهده شرکت توزیع برق استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: پرسنل شرکت برق در خدمت هیئت‌ها هستند و در صورت بروز هرگونه مشکلی، این پرسنل نسبت به رفع مشکلات برقی آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام خواهند کرد.

 

امیری بیان کرد: از مداحان اهل بیت انتظار می رود که آحاد مختلف مردم را تشویق کنند که درزمان پیک بار از برق کمتری استفاده نمایند و برق را به صورت بهینه مصرف کنند.

کد خبر 1201837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha