تعدادی از منازل بخش قوشخانه دچار آبگرفتگی شد

بخشدار بخش قوشخانه شیروان گفت: بر اثر بارندگی صورت گرفته شب گذشته و جاری شدن سیلاب، برخی از منازل بخش قوشخانه شیروان دچار آبگرفتگی شد.

«عباسعلی فریدونی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: بر اثر جاری شدن سیلاب، برخی از منازل این بخش در روستای زیدر دچار آبگرفتگی شد که با حضور به موقع عوامل و نیروهای هلال احمر منازل خالی از آبگرفتگی و مشکل برطرف شد.

 

بخشدار بخش قوشخانه شیروان با بیان اینکه سیل خسارت چندانی به این بخش وارد نکرده است، خاطرنشان کرد: بر اثر ورود سیلاب فقط برخی از جاده های عشایری و منطقه مرزی دچار رسوب شده که گریدر مشغول پاکسازی است و در بخش کشاورزی هم اکثر مزارع گندم و جو برداشت شده و فقط بخش کمی باقی مانده و تاکنون گزارشی اعلام نشده است.

 

فریدونی عنوان کرد: از چند روز گذشه با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر هشدار و بارندگی و سیلاب پیش بینی شده تمام نیروها و عوامل مربوطه به حالت آماده باش درآمدند و اکنون در منطقه حضور فعالی دارند و طی چند روز اخیر شاهد بارندگی و جاری شدن سیلاب بوده ایم که خسارت نداشته و فقط رودخانه های فصلی که بر اثر خشکسالی خشک شده بود، لب تر کرده است.

 

وی تصریح کرد: تمام همکاران به بخش های راه و کشاورزی اعزام شده تا برآورد خسارت صورت گیرد که تاکنون موردی اعلام نشده و در صورت ارائه گزارش موضوعات بررسی واطلاع رسانی می شود.

 

بخش قوشخانه (قوچ‌خانه) یکی از بخش‌های سه‌گانه شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی ایران است. این بخش با جمعیتی افزون بر ۱۲ هزار نفر در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1201927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha