خداوند شفاء مومنین را در تربت امام حسین(ع) قرار داده است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با ذکر این نکته خوردن خاک کنار مقبره هر کدام از امامان به جز امام حسین(ع) حرام است، گفت: خداوند تنها تربت امام حسین(ع) را مجاز دانسته و شفاء مومنین را در آن قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین « محمد عبادی‌زاده » در جمع عزاداران مسجد امام محمد باقر (ع) نیایش، با ذکر این نکته که خداوند درون هر امامی ویژگی‌های خاصی قرار داده است، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که خداوند در امام حسین (ع) قرار داده است، شفابخش بودن تربت آن امام بزرگوار است.

 

وی با ذکر این نکته خوردن خاک کنار مقبره هر کدام از امامان به جز امام حسین(ع) حرام است، عنوان کرد: خداوند تنها تربت امام حسین(ع) را مجاز دانسته و شفاء مومنین را در آن قرار داده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه حضرت بهجت سفارش می‌کرد که آب زمزم و تربت امام حسین(ع) دوای بیماری و درد است، افزود: تربت سیدالشهدا خاص امام حسین(ع) است و هیج‌کجای دیگر قابل مشاهده نیست.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان این نکته که دست هر شخصی به امام حسین(ع) می‌رسد، تصریح کرد: شاید عرفا به امام صادق(ع) و امام محمد باقر(ع) رجوع کنند؛ اما دَرِ خانه امام حسین(ع) به روی همه مردم باز است.

 

کد خبر 1201928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha