آغاز اولین دوره کارگاه آموزش تخصصی سامانه نشریات حوزه‌های علمیه خواهران

اولین دوره کارگاه آموزش تخصصی سامانه نشریات حوزه‌های علمیه خواهران در بستر فضای مجازی به همت معاونت پژوهش این نهاد حوزوی برگزار شد.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، منظری، مدیر کل پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران در گفت و گویی اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های اساسی در چاپ الکترونیکی و نشر مقالات علمی تخصصی و پژوهشی ایجاد و راه اندازی سامانه است.

وی افزود: در همین راستا، با خریداری سامانه سیناوب، اداره کل پژوهش‌های عمومی معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران در اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری مرکز فناوری اطلاعات این نهاد، موفق شد سامانه نشریات حوزه های علمیه خواهران را در بستر سرویس‌دهنده (server) اَمین راه اندازی و فرایند ایجاد و تحویل سایت به نشریاتی که واجد شرایط هستند را آغاز کند.

مدیر کل پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: در این مرحله پس از تمهید مقدمات، اطلاعات 13 نشریه اعم از نشریات علمی ـ پژوهشی و علمی ـ تخصصی به شرکت ارائه دهنده سرویس (سیناوب) و نیز به مرکز فناوری اطلاعات ارسال و سایت مورد نظر این 13 نشریه در دسترس قرار گرفت.

وی با بیان این که گام بعدی در این راستا، آموزش تخصصی سامانه نشریات حوزه‌های علمیه خواهران به مدیران اجرایی نشریات بود، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز اولین دوره کارگاه آموزش تخصصی سامانه نشریات علمی در بستر فضای مجازی با تدریس آقای حسینی، مسئول اداره نشریات علمی حوزه های علمیه خواهران به صورت برخط و به میزبانی مدرسه الزهراء(س) اهواز از هفته اول مردادماه سال جاری آغاز شد و امیدواریم تا نیمه مردادماه به پایان برسد.

خانم منظری گفت: همچنین در هفته‌های آینده دومین گروه از نشریاتی که تا مرحله دریافت سامانه رسیده و اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند، دارای سامانه خواهند شد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت همکاران مرکز فناوری اطلاعات به ویژه آقایان شاکر مدیرکل ایجاد و گسترش سامانه‌ها و اخباری رییس اداره تحلیل و طراحی سامانه های حوزه های علمیه خواهران تشکر کرد.

 

کد خبر 1201940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha