هشدار حماس به اشغالگران در مورد هرگونه توطئه علیه مسجدالاقصی

جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به طرح‌های شوم اشغالگران صهیونیست برای تخریب بخش‌هایی از مسجد الاقصی و تغییر آثار و نشانه‌های اسلامی آن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی درصدد توسعه باب المغاربه (یکی از دروازه‌های مسجد الاقصی) به منظور افزایش تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی است.

 

هارون ناصرالدین، مسئول دفتر قدس در جنبش حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اظهار داشت که توطئه شوم دشمن صهیونیستی در مورد باب المغاربه با هدف تغییر آثار و نشانه‌های اسلامی و تاریخی مسجد الاقصی و افزایش تعرضات صهیونیست‌ها به این مکان مقدس صورت می‌گیرد و هدف این است که خودروهای نظامی اسرائیلی نیز بتوانند در اسرع وقت از طریق این دروازه وارد مسجد الاقصی شده و در سرکوب فلسطینیان مشارکت داشته باشند.

 

ناصر الدین تصریح کرد که اعلام این طرح خطرناک همزمان با فراخوان سازمان‌های یهودی برای تعرض گسترده و دسته‌جمعی به مسجد الاقصی در 9 آگوست یعنی سالروز تخریب به اصطلاح معبد کذایی یهودیان، موجب به صدا درآمدن زنگ خطر خواهد شد.

 

وی خواستار حضور گسترده و پررنگ فلسطینیان در مسجد الاقصی و گسترش دامنه مقاومت فراگیر در قدس و سرتاسر اراضی اشغالی به منظور مقابله با تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه سرزمین و مقدسات فلسطین شد.

کد خبر 1201952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha