حضور پزشکان جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار شهر شیراز همزمان با دهه اول محرم

حجت الاسلام صفری گرایی از حضور پزشکان جهادی همزمان با دهه اول محرم در مناطق محروم و کم برخوردار شهر شیراز خبر داد و گفت: این گروه های جهادی اجرای طرح درمان، ویزیت و داروی رایگان از محل موقوفات درمانی برای مردم نیازمند را در دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، امروز (سه شنبه 11 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: موقوفات حضرت سیدالشهدا (ع) در اختیار هیئت های مذهبی و هیئت امنای آنان برای اجرای امینانه واقفین خیراندیش است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اضافه کرد: در شیراز برنامه های شیرخوارگان حسینی و «احلی من العسل» با محوریت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار می شود و در جای جای استان فارس با محوریت بقاع شاخص برگزار می شود.

وی از حضور پزشکان جهادی همزمان با دهه اول محرم در مناطق محروم و کم برخوردار شهر شیراز خبر داد و گفت: این گروه های جهادی در محله های «ده پیاله»، «ترکان»، «شرغان»، «قصرقمشه» و شهرک «شهید مطهری» مستقر می شوند و اجرای طرح درمان، ویزیت و داروی رایگان از محل موقوفات درمانی برای مردم نیازمند را در دستور کار دارند.

حجت الاسلام صفری گرایی با اشاره به اینکه حمایت از هیئات های مذهبی فارس در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: دستورالعمل طرح «شمیم حسنیی» اجرا شده است و به منظور حمایت تیمی در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) مستقر شده است و از هیئت های مذهبی فعال در 2 شیفت کاری فعال هستند و پیش بینی می شود بیش از یک هزار هیئت از این حمایت بهره مند شوند.

وی با اشاره به حمایت از ایتام تحت پوشش کمیته امداد، هم گفت: تفاهم نامه این مورد منعقد شده است و این عزیزان از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر مورد حمایت قرار می گیرند، غذای گرم بین آنان توزیع می شود.

کد خبر 1201955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha