بیش از هزار و سیصد دستگاه کارت خوان هوشمند در واحدهای خبازی سیستان و بلوچستان نصب شد

مدیرکل غله سیستان و بلوچستان گفت: اکنون تعداد ۱۳۵۰ واحد خبازی در کل استان به دستگاه کارتخوان مجهز می باشند و آن تعداد که به هر دلیل نقص در کد رهگیری مالیاتی موفق به دریافت کارتخوان نمی شوند بایستی با حضور در کافی نت مشکل را مرتفع نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد رضا سرگزی» مدیرکل غله سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح فروش نان با کارتخوان هوشمند در استان گفت:تلاش می‌کنیم تا عملیات نصب این دستگاه‌ها در کمترین زمان ممکن در کل استان انجام شود.

 

وی با بیان اینکه این دستگاه برای تمام نانوایی‌های فعال استان نصب می‌شود، گفت: این طرح در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و با هدف شفاف‌سازی خرید نان از منظر نوع آرد، میزان مصرف و کنترل قیمت اجرا می‌شود و بانک سپه در اجرای آن مشارکت دارد.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شفافیت و نگاه جامع به وضعیت آرد و نان یکی از مزایای این طرح خواهد بود.  

 

وی اضافه کرد: با اجرای طرح هدفمندی یارانه نان علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده از یارانه نان، کیفیت تولید این قوت غالب سفره های مردم هم افزایش پیدا خواهد کرد.

 

سرگزی افزود: یکی از رویکردها و اهداف مهم در اجرای فروش نان با کارتخوان هوشمند، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و نان و پیشگیری از قاچاق این محصول است.

 

وی در پایان اعلام کرد:تاکنون تعداد ۱۳۵۰ واحد خبازی در کل استان به دستگاه کارتخوان مجهز می باشند و آن تعداد که به هر دلیل نقص در کد رهگیری مالیاتی موفق به دریافت کارتخوان نمی شوند بایستی با حضور در کافی نت و ثبت ۴ گام مالیاتی و تحویل آن به شعب بانک سپه و ثبت در سامانه کارتخوان مشکل را مرتفع نمایند.

 

این مقام مسؤل اعلام کرد: خبازانی ثبت چهارگانه مالیاتی را تکمیل نکنند کارتخوان هوشمند تحویلشان نخواهد شد و لذا در زمان اجرای طرح هدفمندی یارانه ها قطعاً متضرر خواهند شد.

کد خبر 1201983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha