سوگواره «احلی من العسل» در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

بذله گفت: سوگواره «احلی من العسل» به یاد نوجوان کربلا حضرت قاسم‌ابن‌الحسن(ع) در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: سوگواره «احلی من العسل» به یاد نوجوان کربلا حضرت قاسم‌ابن‌الحسن(ع) ویژه نوجوانان حسینی دهه هشتادی و نودی ها در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: زمان و مکان حرکت دسته عزاداری دانش‌آموزان صومعه‌سرا پنج‌شنبه (13 مرداد) ساعت 09:30 صبح از مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود گفت: هدف از برگزاری همایش احلی من العسل،  شناخت نوجوانان با شخصیت حضرت قاسم (ع) است چرا که نوجوانان ما باید اخلاق و ادب حضرت قاسم(ع) را در زندگی خود مورد توجه قرار داده و در مجالس ماه محرم از شخصیت آن حضرت درس بگیرند.

 

بذله تصریح کرد: در این برنامه، تلاش می‌شود شخصیت اصیل و ریشه‌داری مانند حضرت قاسم(ع) را که در راه دین و امام خود، حاضر به جانبازی است و مرگ را «شیرین تر از عسل» می‌داند به دانش‌آموزان بهتر و دقیق‌تر معرفی شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با توجه به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی خطاب به جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: برجسته کردن ارزشهای معنوی از قبیل اخلاص، ایثار، توکل، گذشت، شجاعت، تواضع و اعتماد به نفس لازم است.

کد خبر 1202047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha