لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع نماز و مهدویت

مهدیان بر لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع نماز و مهدویت تاکید کرد و گفت:نشست های تخصصی با موضوع شیوه های دعوت به نماز و پاسخگویی به شبهات مهدویت از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است که توجه ویژه با آن منجر به دانش افزایی مخاطب می شود..

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی آموزشی، توجیهی ائمه جماعت روحانی و دبیران فرهنگی واحدهای تابعه شرکت ملی نفت با حضور حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محسن اداوی مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت ایران، سید علی مهدیان، معاون برنامه ریزی نظارت و ارزیابی، منصور سرگزی معاون فرهنگ آموزش و پژوهش، حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز و جمعی از مدیران در روز دوشنبه، دهم مرداد ماه در سالن جلسات ستاد اقامه نماز برگزار شد.

 

سید علی مهدیان معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: با توجه به سرفصل های آموزشی در تفاهمنامه وزارت نفت، بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی با موضوعات مرتبط تاکید کرد.

 

وی افزود: نشست های تخصصی با موضوع شیوه های دعوت به نماز و پاسخگویی به شبهات مهدویت از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است که توجه ویژه با آن منجر به دانش افزایی مخاطب می شود.

 

مهدیان در پایان تصریح کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع نماز و مهدویت در دستور کار قرار بگیرد.

 

در ادامه جلسه منصور سرگزی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، ضمن خوش آمدگویی و تقدیر و تشکر از فعالیت های ائمه جماعت در راستای ترویج نماز در بین کارکنان و خانواده ها، بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی با موضوع نماز و مهدویت تاکید کرد.

 

وی با اشاره به عناوین دوره های آموزشی گفت: شیوه های دعوت به نماز، مهارت سخنرانی کوتاه، مهارت پاسخگویی به شبهات نماز و سواد رسانه و نماز از مواردی است که میتوان با توجه به اهمیت موضوع در برنامه های آموزشی گنجانده شود.

 

سرگزی تصریح کرد: همکاری مدیران و مسئولین در برگزاری دوره های آموزشی در جهت تکمیل دانش افزایی و مهارت افزایی مخاطبان تاثیر مستقیم دارد.

 

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محسن اداوی مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت ایران در ادامه با اشاره به تاکید وزیر مبنی بر اجرای بخشی از دوره آموزشی با محوریت خانواده ها گفت: اگر مباحث مربوطه با روش های نوین و کارآمد مطرح شود اثر بیشتری در بین خانواده های کارکنان خواهد داشت.

 

وی افزود: با توجه به اینکه همسر و فرزندان کارمندان می توانند با دلبستگی بیشتر پذیرای امور باشند، امکان برگزاری این دوره آموزشی به صورت مستمر در استانهای مختلف وجود دارد.

 

در پایان جلسه حامد صالحی مدیر روابط ستاد اقامه نماز گفت: در حاشیه این دوره گردهمایی آموزشی_توجیهی می توان از مجموعه پوستر های شیوه های دعوت به نماز نمایشگاه پوستر و عکس نماز برگزار و در پایان فایل آن در اختیار مدعوین جهت بهره برداری در سایر استان ها قرار بگیرد.

 

صالحی افزود: مجموعه کلیپ ها و سخنرانی های کوتاه حجت الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور تحت عنوان نماز و خانواده از طریق شبکه های اجتماعی در بین کارکنان و ائمه جماعت منتشر شود.

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت محتوا های نو و فاخر نماز در قالب پوستر، عکس نوشت، پادکست، کلیپ و… در سایت و شبکه های اجتماعی ستاد، خاطرنشان کرد: برنامه رادیو اینترنتی نماز و مهدویت در روزهای سه شنبه و جمعه منتشر می شود که در جهت معرفت افزایی، امکان دریافت و انتشار در بین ائمه جماعت روحانی، پرسنل و خانواده های شرکت ملی نفت وجود دارد.

 

گردهمایی آموزشی، توجیهی ائمه جماعت روحانی و دبیران فرهنگی واحدهای تابعه شرکت ملی نفت در تاریخ ۲۵ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1202066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha