انتقاد رئیس شورای شهرستان آستارا از وضعیت ساماندهی فاضلاب

کمالی از وضعیت ساماندهی فاضلاب شهر آستارا انتقاد کرد و گفت: سیستم فاضلاب شهرک مهدی(عج) قرار بود سال گذشته به بهره‌برداری برسد که هنوز تکمیل نشده و مردم این منطقه و شهروندان انتظار دارند سیستم فاضلاب این بخش هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

«یاشین کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا از وضعیت ساماندهی فاضلاب این شهر انتقاد کرد و افزود: آستارا به علت نداشتن و تکمیل نبودن سیستم فاضلاب شهری از آلودگی‌های بهداشتی و زیست محیطی رنج می‌برد.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان بندر آستارا با بیان‌اینکه سیستم فاضلاب شهری از مطالبات و دغدغه‌های شهروندان آستارایی است، تصریح‌کرد: سیستم فاضلاب شهرک مهدی(عج) قرار بود سال گذشته به بهره‌برداری برسد که هنوز تکمیل نشده و به بهره‌برداری نرسیده و مردم این منطقه و شهروندان انتظار دارند سیستم فاضلاب این منطقه هر چه سریع‌تر تمکیل شود.

 

*ضرورت زیباسازی مسیر ورودی آستارا

وی بر ضرورت ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر آستارا از سمت جنوب این شهر تاکید کرد و گفت: ورودی شهر آستارا حدفاصل پایانه بار تا روستای غلام‌محله که در محدوده شهر آستارا نیست وضعیت خوبی ندارد و انتظار از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بخشداری مرکزی این است نسبت به زیباسازی این منطقه اقدام کنند.

 

کمالی با اشاره به اهمیت ورودی به عنوان اولین عرصه از فضاهای شهری، خاطرنشان‌کرد: از آنجا که ورودی شهر بیان کننده و شناسنامه عینی هویت و شخصیت شهر به حساب می‌آید و اولین نقاطی هستند که بیشتر مسافران و گردشگران با آن برخورد دارند و بخش عمده تصویر شهر، در لحظه ورود به شهر شکل می‌گیرد، لذا پرداختن به مسئله ورودی شهر و توجه به کیفیت خوانایی امری اجتناب ناپذیراست.

کد خبر 1202078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha