لزوم توجه به معرفی جاذبه های گردشگری جهت جذب سرمایه گذاران

علیزاده گفت: اولین و مهمترین مطالبه در سطح شهرستان بشرویه بحث پرداختن و توجه به تبلیغات در خصوص ظرفیت های گردشگری و شناساندن ظرفیت های بشرویه برای ایجاد و جذب سرمایه گذاری در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسن علیزاده» امروز (11 مرداد) در شورای اداری و نشست تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در بشرویه اظهار داشت: ظرفیت های بسیاری در حوزه میراث فرهنگی در بشرویه وجود دارد.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: روستاهای نمونه گردشگری همچون باغ روستای کرند و مینی ماسوله خداآفرید و در کنار آن کویر بکر بشرویه از جاذبه های منحصر به فرد و دیدنی این شهرستان است.

 

وی درخصوص مطالبات حوزه گردشگری بشرویه گفت: اولین و مهمترین مطالبه در سطح شهرستان بشرویه بحث پرداختن و توجه به تبلیغات در خصوص ظرفیت های گردشگری و شناساندن ظرفیت های بشرویه برای ایجاد سرمایه گذاری در این حوزه است.

 

علیزاده به مشکلات زیرساختی حوزه گردشگری این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی از زیرساخت ها در حوزه های سرمایه گذاری در بخش های گردشگری در بشرویه با مشکل مواجه است که همین امر روند سرمایه گذاری در این حوزه را با کندی روبه رو می کند.

 

فرماندار بشرویه در پایان عنوان کرد: توجه به حوزه های صنایع دستی و میراث فرهنگی از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند و می تواند به توسعه منطقه و اشتغال زایی در این شهرستان کمک شایانی داشته باشد.

 

 

کد خبر 1202110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha