یکی از بازی های پرفروش رایانه ای در ارتکاب سرقت های خُرد اثرگذار بوده است

جلالی با برشمردن علل اصلی سرقت های خُرد گفت: در حوزه رسانه های نوین آسیب های بازی رایانه ای مطرح است و اقدام یک سارق دستگیر شده را در یکی از بازی های رایانه ای مشهور داریم که در کشور ما جزو پرفروش ترین بازی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، سه شنبه(۱۱ مرداد) در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات طرح ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان کرمان با اشاره به علت سرقت های خُرد گفت: کارگاه های ضایعاتی در سطح شهر بعضاً بدون مجوز کار می کنند.

 

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان علت دیگر را اتباع غیرمجاز دانست که در بیشتر سرقت ها دخالت دارند.

 

 

 

وی افزود: موضوع سوم در سرقت های خرد آسیب های بازی های رایانه ای است که در همین زمینه یک نفر دارای مدرک فوق و بدون هیچ مشکل مالی و صرفاً برای هیجان در کمتر از 10 ثانیه اقدام به سرقت خودرو کرده است.

 

 


 

جلالی تصریح کرد: در حوزه رسانه های نوین آسیب های بازی رایانه ای مطرح است و اقدام سارق فوق الذکر را در یکی از بازی های رایانه ای مشهور داریم که در کشور ما جزو پرفروش ترین بازی ها است.

 

 


 

وی افزود: از خانواده ها درخواست داریم در کنار سواد رسانه ای، اصل خودمراقبتی و خودحفاظتی به ویژه در رابطه با منزل را با حضور نگهبان در مجتمع ها و استفاده از تجهیزات به روز در رابطه با سرقت های خُرد جدی بگیرند‌.

کد خبر 1202118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha