شورای ششم شهر زاهدان دیدگاه  توسعه متوازن و پایدار دارد

رئیس شورای شهر زاهدان، دیدگاه شورای ششم شهر زاهدان را توسعه متوازن و پایدار دانست و گفت: ما به دنبال رشد و پیشرفت تمامی مناطق و محلات شهر زاهدان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسن سپاهی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: ما اعضای شورای شهر زاهدان خودمان را خادم مردم می دانیم و اگر  خدمتی انجام می دهیم باید مردم اطلاع کافی داشته و در جریان امورات قرار بگیرند.

 

رئیس شورای شهر زاهدان ادامه داد: حتما رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و شوراها هستند و دانستن مردم حق آنها است و رسانه ها باید  هم  اطلاع رسانی مناسب داشته باشند و زمینه همدلی و همراهی  مسئولین را با مردم  برقرار کنند.

 

سپاهی تصریح کرد:  ارتباط و تعامل دو جانبه  با تمامی دستگاه های  اجرایی و  توجه جدی به  کارشناسان در امور شهری و   نگاه علمی به موضوعات شهری اولویتهای شورای شهر زاهدان بوده و است و امیدواریم با این رویکرد بتوانیم موفقیت جدی تری  در توسعه، عمران و آبادانی شهر زاهدان داشته باشیم.  

 

وی با بیان اینکه عدالت محوری، رویکرد شورای ششم شهر زاهدان است، افزود: شورای ششم شهر زاهدان،  امانت دار آرای یکایک مردم شهر زاهدان است  و جهت پاسداشت این امانت با تمام توان و انرژی خودش در خدمت شهروندان در سطح تمام  مناطق و محلات بوده است.

 

 رئیس شورای شهر زاهدان، دیدگاه شورای ششم شهر زاهدان را توسعه متوازن و پایدار دانست و گفت:  ما به دنبال رشد و  پیشرفت  تمامی مناطق و محلات شهر زاهدان  هستیم.

 

سپاهی یادآور شد:  قبول داریم مدیریت شهر زاهدان در بخش های مدیریت، عملکرد و نظارت  دچار ضعف های بیشماری است؛ ما در مجموعه شورای اسلامی شهر  زاهدان  به دنبال  اصلاح رویه های  ناصواب و  نادرست هستیم و مطمئن هستیم  با همت تمامی اعضا  و مجموعه مدیریت شهری در  این دوره شورای اسلامی شهر زاهدان  شاهد تغییر در چهره و سیمای شهر خواهیم بود.

 

وی افزود: هم اکنون که یکسال از عمر  شورای اسلامی شهر زاهدان می گذرد نمایندگان و  خادمین مردم در شورا توانسته اند مجموعه اقداماتی را در جهت  صیانت از  حقوق ولی نعمتان خودشان پی گیری کنند؛ ۴ تقاطع غیر هم سطح با بودجه ۹ هزار میلیارد ریال،  پیگیری پروژه های معابر، انعقاد تقاهنامه با بنیاد مسکن جهت ساخت املاک محدود مورد هدف برای تخریب و نوسازی، صدور پروانه ساختمان با  متراژ یکصد متر،تعیین تکلیف بدهی های آب و فاضلاب، اهتمام  ویژه برای راه اندازی و تکمیل بوستان ها، از جمله اقدامات شورای شهر بوده است. 

 

کد خبر 1202211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha