قدردان حضور پر شور مشهدی ها در وداع با پیکر شهید«مصطفی تاش موسی» هستیم

فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» گفت: مردم مومن و شهید پرور شهر مقدس مشهد پدرم شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» را نمی شناختند و این حضور پر شور در مراسم وداع دلگرمی بزرگی برای خانواده من است و قدردان این حضور هستیم.

«شایان تاش موسی» فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» که پیکر مطهرش تازه تفحص شده و در روز عاشورای حسینی در  شهرستان رامسر تشییع می شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، گفت: خداوند متعال را شاکرم که با خبر بازگشت پیکر پدر، دل مادر و خواهرم شاد شد.

 

فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» به برگزاری مراسم با شکوه وداع با شهیدان «حاج رحیم کابلی، محمد امین کریمیان، مصطفی تاش موسی، عباس آسمیه و عبدالله اسکندری» که به تازگی تفحص و  پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه ، شناسایی شده  توسط مردم مومن و شهید پرور شهر مقدس مشهد اشاره کرد و افزود: این جمعیت پدرم شهید مصطفی تاش موسی را نمی شناختند و این حضور دلگرمی بزرگی برای خانواده من است.

 

وی به رشادت های پدر خود در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره و بیان کرد: خبر بازگشت پدر با گذشت ۷سال در ماه محرم حسینی،‌ پاداش صبر خانواده شهید مصطفی تاش موسی در این سال ها بود.

 

به گزارش شبستان؛ شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی»  از جانبازان دوران دفاع مقدس بوده که بهمن ماه سال ۹۴ از قرارگاه قدس تهران به سوی جنوب استان حلب سوریه اعزام می شود و به درجه رفیع شهادت نائل می آید. پیکر پاک این شهید والامقام روز عاشورا در زادگاهش رامسر غرب استان مازندران تشییع و به خاک سپرده می شود.

کد خبر 1202213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha