توسعه متوازن با پشت میزنشینی میسر نمی شود

عباسی با بیان اینکه ‌‌بخشی نگری در حوزه مدیریت مانع تحول و توسعه است، گفت: توسعه متوازن با پشت میزنشینی میسر نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون اقتصادی استانداری ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیران کل منابع طبیعی استان ایلام با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: فضای استان ایلام در طی روزهای گذشته متأثر از درگذشت دانشمندی فرزانه و فرزند برومند استان ایلام بود و ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به خانواده ایشان، بازماندگان و همه مردم استان ایلام، یاد و خاطره این اندیشمند وارسته را گرامی می‌داریم.

 

«شهریار عباسی» در ادامه به بیان ویژگی های مدیران موافق اشاره و حرکت بر مبنای برنامه راهبردی را از جمله الزامات مهم در حوزه مدیریت برشمرد و اظهار کرد: پرهیز از روزمرگی از ضرورت‌های مدیریت است.

 

وی بخشی نگری در حوزه مدیریت را مانع تحول و توسعه دانست و افزود: بسیاری از چالش‌های مدیریتی به این حوزه بر می گردد، در حالی که باید بصورت توأمان، توسعه استان، اقتصاد و اشتغال در برنامه‌های مدیران نمود داشته باشد و مورد مغفول قرار نگیرد.

 

معاون استاندار ایلام با تأکید بر اینکه توسعه متوازن با پشت میزنشینی میسر نمی شود، ادامه داد: لازمه توسعه متوازن آن است که نمود کار مدیران و دستگاه‌های اجرایی در جای جای استان دیده شود.

 

وی در ادامه با تقدیر از زحمات و اقدامات انجام گرفته در منابع طبیعی استان به خصوص در ایجاد ذخیره گاه های بلوط و صیانت از منابع طبیعی، بر سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

 

معاون امور جنگل های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز حفظ و صیانت از آب و خاک را رسالتی بزرگ دانست و افزود: با اقدامات اصولی و علمی در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی می‌توان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این حوزه و انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان تلاش کرد.

 

شعبانیان اظهار کرد: نشان توسعه یافتگی کشورها در میزان مشارکت مردم و کنشگران در موضوعات مختلف از جمله حفظ و احیای طبیعت است و باید مردم را برای حراست و حفاظت از عرصه ها پای کار آورد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات رضا احمدی قدردانی و ابراهیم پیرزادیان به عنوان مدیر جدید اداره کل منابع طبیعی استان ایلام استان معرفی ش

کد خبر 1202226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha