بانک های عامل مازندران همکاری خوبی با کمیته امداد دارند

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: خوشبختانه بانک های عامل استان مازندران با کمیته امداد، در راستای توانمندسازی نیازمندان همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۲مرداد) در نشست صمیمی با «درویشی» معاون اعتباری بانک ملت استان که بمنظور جذب اعتبارات بند (ب) تبصره ۱۶ قرض الحسنه خود اشتغالی و اعتبارات ودیعه مسکن مددجویی برگزار شد، اظهار کرد: ۸۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

 مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: در راستای کمک به نیازمندان باید همدلی و تعامل داشته باشیم و بصورت جهادی و انقلابی اقدام کنیم.

 

وی به راه اندازی سامانه امداد هوشمند اشاره و تصریح کرد: این سامانه بمنظور تسریع و تکریم در خدمت رسانی به نیازمندان ایجاد شد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بیان کرد: خوشبختانه بانک های عامل استان با کمیته امداد، در راستای توانمندسازی نیازمندان همکاری دارند.

 

وی ادامه داد: امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد می شود.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: به مددجویان یک نفره ۴۵۰ هزار تومان، دو نفره ۶۲۰ هزار تومان، سه نفره ۸۴۰ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۸۰هزار تومان و پنج نفره یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مستمری پرداخت می شود.

 

وی افزود: همه تلاش ما رفع مشکلات نیازمندان و توانمند سازی آنان است.

 

«درویشی» معاون اعتباری بانک ملت مازندران هم در این دیدار گفت: کار کمیته امداد مقدس است و خدمت رسانی به نیازمندان توفیق است.

 

وی نسبت به مشارکت با کمیته امداد، در  راستای کمک به نیازمندان اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 1202347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha