۲۵ گروه جهادی در روستای آهنگران خدمت رسانی می کنند

سرهنگ گودرزی با اشاره به خدمت رسانی ۲۵ گروه جهادی در روستای آهنگران، گفت: ۱۵۰ نفر از جهادگران‌شرکت های تخصصی برای تعمیر لوازم‌ خانگی و برقی در این روستا مستقر شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد گودرزی» در جریان بازدید از روستای سیل زده آهنگران با اشاره به اینکه بسیجیان پرچم داران امید در بین مردم هستند، گفت: ۲۵گروه جهادی در روستای آهنگران مستقر شده و خدمت رسانی می کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان اینکه بسیج در هر شرایطی ایجاد کننده فرصت و دور کننده تهدید است، ادامه داد: نیروهای بسیجی و جوان امروز در جریان وقوع سیل در منطقه فراهان همچون سایر بخش ها حضور فعال و پر رنگ دارند و در راستای رفع مشکلات و خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه تلاش می کنند.

 

وی به آماده باش نیروهای بسیج و سپاه پیرو هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان  اشاره کرد و گفت: با دستور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از ابتدای شروع بارش ها کلیه نیروهای امدادی و جهادی در بسیج و سپاه آماده باش بودند و بلافاصله به مناطق حادثه خیز اعزام‌ شدند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه روستای آهنگران در بارش های اخیر و ایجاد سیل با مشکل مواجه شد و  آسیب های زیادی به آن ‌وارد شد، گفت: از ابتدای وقوع سیل جهادگران بسیجی و پاسداران برای خدمت به مردم مستقر شدند و اقداماتی همچون تخلیه منازلی که دچار آبگرفتگی شده بودند، باز کردن معابر، اسکان خانواده ها، شست و شوی فرش ها، تعمیر لوازم‌خانگی و برقی، کمک‌ به دامداران و کشاورزان، تهیه غذای گرم و ... را انجام دادند.

کد خبر 1202371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha