گزارشی اجمالی از ۹ روز عملیات امداد و نجات  در سیلاب های اخير استان کرمان

فلاح گزارشی اجمالی از ۹ روز عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان کرمان در سیلاب های اخير ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان؛ رضا فلاح با اشاره به 9 روز عملیات امداد رسانی در مناطق متاثر از پدیده مانسون در نقاط مختلف استان بیان کرد: نیروهای هلال احمر تا کنون 496 دستگاه خودروی گرفتار در سیل را رهاسازی کردند.

 

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر به بیش از 8 هزار و 380 نفر حادثه دیده از سیل افزود: نیروهای امدادی این جمعیت 880 نفر را در مناطق امن اسکان دادند.

 

 


وی به تخلیه آب 469 منزل مسکونی اشاره کرد و گفت: 7 نفر در حوادث سیل اخیر دچار مصدومیت و توسط نیروهای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

 

 


این مسئول با اشاره به حضور 690 امدادگر و نجاتگر در عملیات امدادرسانی سیل تصریح کرد: تا کنون دو هزار و 127 بسته غذایی (72ساعته)، یک هزار و 575 کیلوگرم نایلون، 2 هزار و 76 تخته پتو، 662 تخته موکت، یک هزار و 170 بطری آب معدنی، 166 دستگاه چادر امدادی و سایر اقلام زیستی در بین حادثه دیدگان از سیل در سراسر استان توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

 

 


وی با اشاره به بیشترین امدادرسانی در شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: دو هزار و 650 حادثه دیده در 28 شهر و روستا از خدمات جمعیت هلال احمر در این شهرستان بهره مند شدند.  

 


گفتنی است؛ عملیات امدادونجات در سیلاب های اخیر ادامه دارد.

کد خبر 1202400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha