قراردوازدهم همزمان با پنجم محرم الحرام در بقعه عباسعلی کرمان اجرا شد+تصاویر

ششمین دوره از طرح ملی قراردوازدهم با ارائه خدمات مختلف اجتماعی و معیشتی و با محوریت بقعه عباسعلی کرمان توسط اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی جلالی، چهارشنبه(۱۲ مرداد) در ششمین دوره اجرای طرح " قرار دوازدهم" با محوریت بقعه عباسعلی ضمن تسلیت ایام‌محرم گفت: در این دوره ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه میرزا حسین وزیر به تولیت دکتر خلیل پور در شهرستان کرمان توزیع می شود.
 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: ارزش هر یک از این بسته ها ۸۰۰ هزار تومان است و علاوه بر این ۳۵۰ بسته معیشتی هم در شهرستان ها توزیع می شود که ارزش هر یک از آنها ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

 

 

وی ادامه داد: علاوه بر این در قرار دوازدهم؛ خدمات دیگری هم در نظر گرفته شده که از جمله آن تهیه دو سری جهیزیه هر یک به ارزش ۴۰ میلیون هم انجام شده است.

 

 

 

حجت الاسلام جلالی پخت نان صلواتی، برپایی ایستگاه سلامت، فروشگاه صنایع دستی زنان سرپرست خانوار را از دیگر موارد قابل ذکر در اجرای ششمین دوره قرار دوازدهم عنوان کرد.

 

 

 

وی اظهار کرد: در هر دوره از اجرای طرح قراردوازدهم یک کار ویژه نیز انجام می شود که در این دوره برای ترک اعتیاد ۱۰ نفر با همکاری مجموعه ترک اعتیاد و بیمارستان موقوفه نوریه اقدام شده است.

 

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان تصریح کرد: ترک اعتیاد این افراد با عنوان " در پناه حسین علیه السلام" و برای افرادی انجام می شود که تمکن مالی لازم برای ترک اعتیاد را ندارند.
.

کد خبر 1202409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha