خانه های هلال بستری برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در روستاهاست

آصفی گفت: توسعه خانه های هلال سبب شده تا بستری برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی داشته باشیم و این برنامه ها در مناطق کم برخوردار اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسن آصفی» در همایش مدیر ان شهرستانی جمعیت هلال احمر منطقه سه کشوری که امروز (سه شنبه 12 مرداد) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، بیان کرد: توسعه خانه های هلال موجب خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف شده و  یکی از مهمترین اهدافی که با توسعه این خانه ها محقق می شود آموزش های عمومی هلال احمر است که با این آموزش ها می توان در بحران ها و تا رسیدن تیم های امداد، نجات بخش جان انسان ها بود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: موضوع دیگر در بحث خانه های هلال، نگهداری از اقلام امدادی است که دپوی اقلام امدادی در این خانه ها سبب شده تا در زمان بروز حوادث این اقلام در مکان های مورد نظر با سرعت بیشتری توزیع شود.

 

وی عنوان کرد: از دیگر مواردی که نشان دهنده اهمیت توسعه خانه های هلال است ارائه خدمت جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار و مناطق روستایی است که سبب شده تا مردم در همین مناطق و بدون مراجعه به شهر از این خدمات بهره مند شوند.

 

آصفی خاطر نشان کرد: توسعه خانه های هلال سبب شده تا بستری برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی داشته باشیم و این برنامه ها در مناطق کم برخوردار اجرایی شود.

 

گفتنی است همایش مدیران شهرستانی جمعیت هلال احمر منطقه سه کشوری با موضوع تشکیل و ساماندهی تیم های تخصصی امداد و نجات خانه های هلال در مناطق روستایی و کم برخوردار و  با حضور استان های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، البرز و قزوین  امروز و فردا به میزبانی قزوین برگزار می شود.

کد خبر 1202424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha