حضور مردم در صحنه های انقلاب موجب تداوم، رشد، تعالی و ماندگاری نظام است

حجت الاسلام حیات الغیب، گرامیداشت مناسبت ها را فرصتی برای تجدید بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل خواند و گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب موجب تداوم، رشد، تعالی و ماندگاری نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدلطف الله حیات الغیب»، امروز(12مرداد)، در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع اعضای این شورا، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر ولایت فقیه مطلقه حرکت کرده است، اظهارداشت: برگزاری مراسمات در راستای تبعیت، تجدید میثاق و بیعت مداوم با منظومه الهی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: در گرامیداشت و برگزاری مناسبت های مختلف پیاده سازی حداکثری منویات رهبر معظم انقلاب و امام راحل که رسالتی خطیر است، مورد توجه می باشد، برگزاری مناسبت های مختلف میزان، تبلور و رشد و نمود و فرهنگ ولایت فقیه است.

 

وی به حضور آگاهانه، گسترده، مستمر و به موقع مردم در خلق حماسه ها و صحنه های انقلاب اشاره کرد و گفت: این حضور موجب تداوم، رشد و تعالی و ماندگاری نظام بوده و حرکت در مسیر انقلاب موجب رضایت و مهر تأیید مقام معظم رهبری است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه ها در برگزاری مناسبت ها، حضور مردم، خلاقیت و نوآوری در همه عرصه ها، ایجاد تنوع در کار، توجه به شیوه های تبلیغی و بهره مندی از ظرفیت راویان انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 1202447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha