توجه به وضعیت تحصیلی بچه‌های مسجد از اولویت‌های فرهنگسرای اروند است

حجت الاسلام نصاری توجه به وضعیت تحصیلی بچه‌های مسجد را از اولویت‌های فرهنگسرای اروند عنوان کرد و گفت: برگزار کلاس‌های درسی و تقویتی از جمله برنامه‌های این فرهنگسرا در تابستان است.

«حجت‌الاسلام هانی نصاری‌زاده» امروز (سه شنبه ۱۱ مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: از جمله تصمیمات مهم هر فرد در زندگی شخصی، انتخاب رشته و تحصیل در دانشگاه است که اهمیت این مهم بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

مدیر فرهنگسرای اروند با اشاره به اینکه انتخاب صحیح یک رشته تحصیلی می‌تواند آینده و مسیر شغلی افراد را مشخص کند افزود: برای انتخاب رشته اصولی باید به نکات ویژه‌ای توجه کرد و تنها با توجه به رتبه نمی‌توان یک انتخاب رشته صحیح انجام داد.

 

وی با بیان اینکه این کار نیاز به تخصص دارد و باید از مشاوران خوب بهره گرفته شود تصریح کرد: مقایسه و مرتب‌کردن رشته‌‌های انتخابی، تاثیر بازار کار بر هدف، توضیحات در مورد رده ‌بندی، شناخت و سنجش سطح علمی، تفاوت نوبت شبانه و روزانه، ظرفیت دانشگاه‌ها و معرفی دانشگاه‌های ممتاز کشور از جمله مواردی است که در انتخاب رشته باید به آن توجه شود.

 

حجت‌الاسلام نصاری‌زاده بر ضرورت بهره‌گیری از تخصص و تجربه مشاوران درسی در انتخاب رشته برای ورود به دانشگاه تاکید کرد و ادامه داد: فرهنگسرای اروند این امکان را برای اعضای کانون‌های مساجد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و دیگر متقاضیان ورود به دانشگاه فراهم کرده تا بتوانند با انتخاب رشته اصولی و مناسب، آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

 

وی خاطر نشان کرد: از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید تا جهت نوبت‌دهی به فرهنگسرای اروندکنار مراجعه کنند.

 

مدیر فرهنگسرای اروند توجه به وضعیت تحصیلی بچه‌های مسجد را از اولویت‌های این فرهنگسرا عنوان کرد و یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های درسی برای تمام مقاطع تحصیلی و کلاس‌های تقویتی زبان انگلیسی، ریاضی و فیزیک از جمله برنامه‌های این فرهنگسرا در تابستان است.

 

کد خبر 1202458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha