برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در کانون امام علی(ع) نکا

افشارزاده از برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با هدف نهادینه کردن ارزش های حسینی برگزار می شود.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد به یاد مظلومیت طفل شیرخواره امام حسین(ع) سوگواره «شیرخوارگان حسینی» در سراسر ایران اسلامی و نیز نقاط مختلفی از جهان برگزار می شود و کانون امام علی(ع) هم میزبان این مراسم است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: چهارشنبه 12 مرداد ماه ساعت 10 شب در مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) نکا و همکاری هیات عزاداری علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد در برگزاری آیین های خاص عزاداری محرمی همچون مراسم شیرخوارگان حسینی مشارکتی فعالانه دارند و می کوشند از این مسیر مروج فرهنگ و آیین های عاشورایی در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شوند و در یان راستا با همه توان وارد عمل شدیم.

 

افشارزاده از برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با هدف نهادینه کردن ارزش های حسینی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: سبک زندگی اهل بیتی، نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و تلاش برای بزرگداشت ارزش ها و آرمانها در جامعه از اهداف مهم همایش شیرخوارگان حسینی است.

 

وی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا طبق روال هر ساله برنامه هایی را در دهه نخست ماه محرم برگزار می کنند که این برنامه ها شامل برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی و برپایی ایستگاه های صلواتی است.

کد خبر 1202463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha