۶۰۹ نفر در بیمارستانهای خراسان رضوی بر اثر ابتلا به کرونا بستری هستند

پهلوان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند و هم اکنون در مجموع ۶۰۹ نفر در بیمارستانهای استان بر اثر ابتلا به کرونا بستری هستند و تحت مداوا قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد پهلوان» در جمع خبرنگاران افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در بخشهای مراقبت‌های ویژه خراسان رضوی در روز دوم مردادماه ۹۲ نفر بوده است که اکنون به ۱۳۷ نفر رسیده است همچنین ۱۱۶ نفر از مبتلایان بدحال کرونا در خراسان رضوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

 

رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند و هم اکنون در مجموع ۶۰۹ نفر در بیمارستانهای استان بر اثر ابتلا به کرونا بستری هستند و تحت مداوا قرار دارند که از این تعداد هم اکنون ۴۷۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

 

پهلوان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار و ۱۲۸ بیمار مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده‌اند.

 

پهلوان افزود:دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

کد خبر 1202473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha