شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود

حجت الاسلام طاهری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود و در حوزه فرهنگی و مذهبی جایگاه مهم و کارآمدی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محی الدین طاهری»، امروز (چهارشنبه 12 مرداد) در مراسم تودیع، تکریم و معارفه روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس که با حضور معاون حقوقی و مجلس و امور استانهای شورای هماهنگی کشور برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و شهادت شهید «عبدالله اسکندری» گفت: امیدواریم در بزرگداشت این شهید گرانقدر که شبیه ترین شهید به امام حسین (ع) است مردم فارس و در راس آن روحانیت سربلند بیرون آیند و از آن برای تبیین آرمان های سیدالشهدا (ع) استفاده موثر داشته باشند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود: از این فرصت باید به عنوان مقابله با ننگ دوران پهلوی برای نشان دادن شیراز به عنوان شهر معنویت و اسلامی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: حضور معاونت پارلمانی و حقوقی مجلس و امور استان های شورای هماهنگی کشور و حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز را در مراسم تودیع و معارفه امروز ارج می نهیم.

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود و در حوزه فرهنگی و مذهبی جایگاه مهم و کارآمدی دارد.

کد خبر 1202514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha