تعامل با مساجد و روحانیت و مردم در اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس است

حجت الاسلام رضایی گفت: بدون اعمال نظر سیاسی اقدام به برگزاری راهپیمایی هایی همچون ۲۲ بهمن می کنیم و به این روز به عنوان جشن ملی نگاه می کنیم و تعامل با مساجد و روحانیت و مردم در اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (چهارشنبه 12 مرداد) در مراسم تودیع، تکریم و معارفه روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس که با حضور معاون حقوقی و مجلس و امور استانهای شورای هماهنگی کشور برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: از مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انجام ماموریت های خود تشکر می کنم که همواره پای کار بوده اند که موجب شده تا در فارس همواره رخدادها و رویدادهای فرهنگی به شکل مطلوبی رقم بخورد.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: امروز سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و امام خمینی (ره) بر اساس نیاز جامعه تاسیس این شورا را در اولویت قرار دادند و در آن زمان این شورا در پشتیبانی از جبهه و جنگ میدان دار بود.

وی اضافه کرد: این نهاد بر اساس ضرورت تشکیل شده و باید ادامه حیات یابد زیرا تامین کننده عقبه مردمی نظام مقدس است و موجب پیگیری امور نظام و تصمیم گیرنده در موقع عمل است.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: مردمی بودن مراسم از تاکیدات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و در شیراز پا به پای شهرهایی که راهپیمایی می پردازند از نظر کمی و کیفی در سطح خوبی هستیم که نتیجه حضور مردم است و فهم و درک مردم موجب شده تا در برگزاری راهپیمایی هایی مانند ۹ دی یک روز پیشتر باشیم و ۸ دی مردم شیراز به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: بدون اعمال نظر سیاسی اقدام به برگزاری راهپیمایی هایی همچون ۲۲ بهمن می کنیم و به این روز به عنوان جشن ملی نگاه می کنیم و تعامل با مساجد و روحانیت و مردم در اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس است.

حجت الاسلام رضایی گفت: همکاری رسانه ها، بسیج، سپاه، تشکل ها و هیئات مذهبی و جامعه روحانیت و ... همواره با این شورا همواره مطلوب بوده که قابل تقدیر است.

کد خبر 1202520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha